Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat je de bestelling wilt retourneren. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@earthart.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg, en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Gepersonaliseerde artikelen

Gepersonaliseerde producten, zoals een eigen onderschrift of een afwijkend formaat, worden op maat voor jou geproduceerd. Het herroepingsrecht is hier dan ook niet op van toepassing. Dit betekend dat de verkoop definitief is na een succesvolle betaling.

Wat zijn gepersonaliseerde producten:
– Producten met een aangepast ontwerp zoals een persoonlijke titel, ondertitel, kleur etc.
– Producten die zijn ontworpen en besteld met onze design tool 
– Producten met een aangepast formaat. Aangepaste formaten zijn producten met een formaat wat niet standaard gekozen kan worden maar na overleg is afgestemd met jou.  

Product ruilen?

Wil je een niet gepersonaliseerd product ruilen? Dat is geen enkel probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@earthart.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Afhankelijk van de status van de bestelling is dit wel dan niet mogelijk. Uiteraard laten we dit na je verzoek zo snel mogelijk weten!