Is het product foutief gedrukt, of is het tijdens het transport beschadigd? Allereerst onze excuses! Stuur ons een e-mail met daarin de onderstaande gegevens, en we lossen het zo snel mogelijk voor je op. 

  • Naam
  • E-mailadres 
  • Ordernummer
  • Omschrijving van je klacht
  • Een of meerdere duidelijk foto's van de klacht/beschadiging 

 Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om zoals aangegeven klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@earthart.nl, inclusief de gevraagde gegevens. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Het herroepingsrecht is niet toepasbaar op:
– Producten met een aangepast ontwerp zoals een persoonlijke titel, ondertitel, kleur etc. 
– Producten met een aangepast formaat. Aangepaste formaten zijn producten met een formaat wat niet standaard gekozen kan worden maar na overleg is afgestemd met jou.